Turvallisuusselvitysten hallinnointi
Suojaa ja hallitse yrityksellesi tärkeä tieto ja materiaali.
Kuinka paljon turvallisuusselvitysten hallinnointiin kuluu työaikaa?
Servus-Turvallisuusselvitykset vähentävät tuntuvasti turvallisuusselvitysten käsittelyyn käytettyä työmäärää. Servus- Turvallisuusselvitysten hallinnoinnilla ylläpidät ja hallinnoit organisaatiossa vierailevien henkilöiden ja partnereiden turvallisuusselvitysten tilan. Pääset eroon mapeista ja paperilomakkeista ja löydät nopeilla hakutoiminnoilla kaiken tarvittavan tiedon suoraan ohjelmistosta.
Turvallisuusselvityksen kohteen perustiedot saadaan yhdellä lomakkeella ohjelmistoon.
Yhdellä käsittelyllä kaikkien samaan yritykseen kuuluvien henkilöiden päätökset.
Yhdellä käsittelyllä saadaan tehtyä kaikkien samaan yritykseen kuuluvien henkilöiden päätökset.
Servus ylläpitää tiedon voimassa olevasta turvallisuusselvityksestä. Organisaation tiloihin saapuvan henkilön turvallisuusselvityksen voimassaolo nähdään yhdellä silmäyksellä, eikä tiloihin pääse henkilöitä joilla ei ole voimassa olevaa selvitykstä.
Turvallisuusselvityksen voimassa olon päättymiselle voidaan asettaa muistutusaika, jolloin ohjelma ilmoittaa valituille henkilöille päättyvistä selvityksistä.
Servus-Turvallisuusselvitysten hallinnointi yhdessä Servus-Vierailujen hallinnan kanssa parantavat organisaation turvallisuutta. Yrityksen tiloissa liikkuvien henkilöiden turvallisuusselvitykset ovat hallinnoitavissa suoraan järjestelmästä, eikä tiloissa liiku henkilöitä joilta selvitys puuttuu.