Helpdesk
Helppoa palvelupyyntöjen vastaanottoa, käsittelyä ja hallintaa
Vastaanottoa ja tehtävien ohjausta
Onko palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten koko prosessi vastaanotosta tehtävien edelleen ohjaukseen, raportointiin ja laskutukseen toimiva?
Servus-Helpdesk on tehokas työkalu palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten vastaanottamiseen ja edelleenohjaukseen.
Vikailmoitusten vastaanottamiseen ja edelleenohjaukseen
Vastaanotat palvelupyynnöt ja vikailmoitukset puhelimitse, sähköpostitse, SMS-viesteinä tai WEB-lomakkeella.
Tehdyt toimenpiteet kirjataan vaiheittain.Tapahtumailmoitukset, raportoinnit ja tilastoinnit vastuuyksiköittäin ja kohteittain.
Ohjelmaan kirjaaminen on nopeaa ja jouhevaa, sekä pyyntöjen edelleen välittäminen käy sujuvasti
Tieto siitä;
- Mistä soitto saapui?
- Kuka soitti?
- Mikälainen tehtävä on kyseessä?
- Kenelle tehtävä välitettiin?