Siirry suoraan sisältöön

Helpdesk

Helppoa palvelupyyntöjen vastaanottoa, käsittelyä ja hallintaa

Vastaanottoa ja tehtävien ohjausta

Onko palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten koko prosessi vastaanotosta tehtävien edelleen ohjaukseen, raportointiin ja laskutukseen toimiva?

Servus-Helpdesk on tehokas työkalu palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten vastaanottamiseen ja edelleenohjaukseen.

Vikailmoitusten vastaanottamiseen ja edelleenohjaukseen

Vastaanotat palvelupyynnöt ja vikailmoitukset puhelimitse, sähköpostitse, SMS-viesteinä tai WEB-lomakkeella.

Tehdyt toimenpiteet kirjataan vaiheittain.Tapahtumailmoitukset, raportoinnit ja tilastoinnit vastuuyksiköittäin ja kohteittain.

Ohjelmaan kirjaaminen on nopeaa ja jouhevaa, sekä pyyntöjen edelleen välittäminen käy sujuvasti

Tieto siitä;

  • Mistä soitto saapui?
  • Kuka soitti?
  • Mikälainen tehtävä on kyseessä?
  • Kenelle tehtävä välitettiin?


fiFinnish
Powered by TranslatePress