Servus-ohjelmisto
Alta löydät valikoiman ohjelmistoratkaisuistamme
Servus-Ohjelmistoratkaisut I Tuotteet
Täysin kotimainen tuoteperhe
Servus-ohjelmiston on kehittänyt vuonna 1986 perustettu kotimainen yritys Kvaliteam Oy. Yrityksen kotipaikka on vuodesta 1996 ollut Vihdin Nummelassa. Ensimmäinen Servus-ohjelmisto on toimitettu jo vuonna 1990.Tuolloin ohjelmisto kulki nimellä SDS Servus Data Systems.
Asiakaslähtöistä ohjelmistokehitystä
Aivan alusta asti ohjelmistoa on kehitetty yhdessä asiakkaidemme kanssa. Ominaista meille on pitkät ja luottamukselliset asiakassuhteet. Olemme saaneet erityistä kiitosta nopeasta ja asiakasta kuuntelevasta reagoinnista ohjelmiston kehittämisessä, käyttäjien tukipalveluissa ja ongelmatilanteiden ratkaisemisessa. Ohjelmistomme avulla haluamme tuoda laadukkaan työkalun asiakasyritystemme turvallisuustilanteen hallintaan.
Asiakaskuntamme koostuu julkishallinnon organisaatioista, -laitoksista, kaupungeista, kunnista, seurakunnista ja yrityksistä.
Vahva toimija ohjelmistomarkkinoilla
Tuotteemme ovat laadukkaita ja monipuolisia, sekä integroitavissa olemassa oleviin järjestelmiin, kuten HR, AD ja kulunvalvontaan. Servus on ainut kotimainen ohjelmisto jossa organisaatio voi samalla tietokannalla käyttää useita eri ohjelmaratkaisuja samanaikaisesti. Käytössä voi siis olla yksi tai useampi Servus-ohjelmatuote ja niiden käyttö voi olla hajautettu organisaation sisällä eri yksiköille.
Tänä päivänä Servus-ohjelmisto on vahva tuote ohjelmistomarkkinoilla. Pyrkimyksemme on olla luotettava, osaava ja yhteistä toimintaa tukeva yhteistyökumppani.
Turvallisuustoimintamme perusta on KATAKRI:n mukaisesti auditoitu turvallisuuskäytäntö.

Vierailujen lupahallinnointi/ Vieraskirja
Ohjelma yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve hallinnoida vierailuja ja pääsyoikeuksia eri turvallisuusvyöhykkeillä ja tulostaa ja hallinnoida vierailudokumentit.
Avainhallinta
Avainten hallinnointi; lainaus, palautus sekä uusien avainten tilaus – kaikki reaaliajassa. Myös lukostojen hallinta. Avainhallintaohjelmaa voit käyttää yhdessä tai erikseen automaattisten avainkaappien kanssa.
Turvallisuusselvitysten hallinnointi
Turvallisuusselvitysten sähköiseen hallinnointiin.
Liitettävissä Vierailujen lupahallintoon, saapuvien vieraiden/ partnereiden turvallisuusselvityksen tila on aina saatavilla, eikä selvittämättömiä henkilöitä päästä kirjaamaan yrityksen tiloihin.
Henkilökorttituotanto
Henkilökorttimallien luominen, korttien tulostaminen, sekä tulostettujen korttien laskuttaminen.
Lomakkeet
Vapaasti suunniteltavat sähköiset lomakkeet esimerkiksi tapahtumailmoitusten ja niiden jatkokäsittelyä varten, salassapitolomakkeet ym.


Servus-Tapahtumaraportoinnin avulla kirjaat poikkeamat ja muut huomiota tarvitsevat tapahtumat.
Ohjautuvatko hälytykset automaattisesti eteenpäin? Onko tapahtumien raportointi ajan tasalla?